Składanie zamówień

Aby rozpocząć korzystanie ze sklepu internetowego ParosArt, niezbędne jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie poprawnych danych osobowych.

W celu złożenia zamówienia na produkt dostępny w sklepie internetowym należy wybrać interesujący Państwa produkt i dodać go do koszyka. Następnie należy postępować zgodnie z komunikatami dostępnymi na stronie. Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” można zmieniać wprowadzone dane i listę wybranych produktów. Wcześniej należy zapoznać się z podsumowaniem składanego zamówienia, w którym znajdą Państwo informacje dotyczące produktów, ich jednostkowej ceny oraz ceny łącznej za zamówienie.

Składając zamówienie indywidualne, należy skontaktować się z nami drogą mailową i przesłać plik z wybranym obrazem lub zdjęciem w formacie .jpg, .tiff lub .pdf w rozdzielczości min. 300 dpi.

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną.

Potwierdzenie zamówienia

Po poprawnym złożeniu przez Państwa zamówienia wyślemy wiadomość, w której potwierdzimy jego otrzymanie oraz przystąpienie do realizacji.

Więcej informacji dotyczących zasad zakupu, dostawy, zwrotów, reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie.

Dostawa i płatność

Zamówienia wysyłamy na terenie całej Polski, na adres podany przez Państwa podczas składania zamówienia. Towary dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (ok. 20 zł) . Dokładna cena dostawy uzależniona jest od wielkości zamówionych produktów oraz kwoty całego zamówienia.

Zamówienia o wartości powyżej 2 000 zł dostarczamy bezpłatnie.

Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 10 dni roboczych.

Zwroty i reklamacje

Od zawartej umowy mogą Państwo odstąpić w terminie 14 dni od chwili otrzymania zamówionych towarów, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu należy poinformować nas o swojej decyzji, np. w formie jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres firmy albo adres mailowy. Po otrzymaniu takiego oświadczenia niezwłocznie prześlemy Państwu potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

W takiej sytuacji zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot produktu.

Reklamacje wynikające z naruszenia praw klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie Regulaminu sklepu należy kierować na adres mailowy: sklep@obrazyreprodukcje.pl. Firma ParosArt zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie było to możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.